1403-03-26 17:48
290
0
90380
عضو هیات علمی دانشگاه:

مشارکت حداکثری باعث قدرت نرم‌افزاری انقلاب می‌شود

عضو هیات علمی دانشگاه بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری باعث ارتقای قدرت نرم‌افزاری انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، محمد نوری عصر امروز در گردهمایی گرگانی‌ها با محوریت انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ارتقای قدرت نرم‌افزاری انقلاب اسلامی ایران می‌شود که اگر در کنار قدرت سخت‌افزاری قرار گیرد تبدیل به یک ابرقدرت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فضای انتخابات را باید شناخت، افزود: انتخابات ما بازیگرانی دارد که باید آنها را به خوبی شناخت «حاکمیت»، «جریانات سیاسی» و «مردم» بازیگران اصلی انتخابات هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه تصریح کرد: نظام ما نظام دیکتاتوری نیست بلکه مردم سالار است در حقیقت مردم، محور اصلی هستند و امنیت، رفاه و اقتصاد جزو مطالبات اصلی مردم در عرصه انتخابات است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

نوری خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی در انتخابات به دنبال قدرت هستند می‌خواهند در حاکمیت نقش داشته باشند لذا با تمام توان سعی می‌کند مردم را با خود همراه کند.

وی در خصوص نقش نظام سلطه در انتخابات ایران اظهار کرد: در طول ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد نظام سلطه همواره درصدد القای ناامیدی در بین مردم بودند تا صحنه انتخابات کمرنگ برگزار شود که همیشه نقشه‌شان نقش برآب می‌شد.

عضو هیات علمی دانشگاه از خدمات سه ساله شهید جمهور تقدیر کرد و گفت: یکی از برجستگی‌های خاص شهید آیت‌الله رئیسی، اخلاق‌مداری در انتخابات بود او جواب متقنی در برابر تهمت‌های ناروایی که نسبت به او می‌دادند داشت اما آنها را به خدا واگذار کرد.

نوری؛ نقش مردم در انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب که راهبری این نظام را برعهده دارند حرف اول‌شان مشارکت حداکثری است فرمانده میدان تاکید بر حضور حداکثری دارند چون نظام سلطه تمام تلاش خود را برای اینکه منافع‌اش تامین شود و همچنین فردی روی کار بیاید تا کارهای آنها را تصدیق کند، انجام می‌دهد ما باید با حضور بالا و مشارکت قوی در انتخابات مشتی محکم بر دهان نظام سلطه بزنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه مشارکت بالا قدرت ما را ارتقا می‌دهد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات نمود قدرت نرم افزاری نظام است که اگر در کنار قدرت سخت افزاری قرار گیرد تبدیل به ابرقدرت می‌شود.

نوری با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت: باید کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری منتخب مردم شود که سربازی ولایتمداری را برای خود اصل بداند نه اینکه در مقابل رهبری قد علم کند.

وی تصریح کرد: اکنون در این ۴۵ سال جوری بزرگ شدیم که دشمن نمی‌تواند این بزرگ شدن ما را نبیند به کرات این قدرت را در عرصه بین‌المللی دیدیم.

وی اظهار کرد: اکنون ایران به جایی رسیده که توان بازدارندگی خلق می‌کند قبلاً تمام هم و غم انقلاب اسلامی این بود که از خودش در برابر دشمن دفاع کند تا در صحنه بین‌الملل باقی بماند الان به کجا رسیدیم اکنون در این عرصه بازدارندگی کسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را نبیند دشمن بخواهد یا نخواهد اکنون ایران به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده است.

عضو هیات علمی دانشگاه با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای تاکید کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود، فرد اصلح را بر مسند ریاست جمهوری بنشانند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.